A vueltes cola desinformación a costa del IBI en Carreño

Les declaraciones de la Conceyala d'Urbanismu respectu al pagu del IBI de los suelos non sectorizaos en Carreño fueron clares y non dexen espaciu a la especulación en "dimes y diretes" pa cubrir una burda FAKE NEWS del PP de Carreño:

dende l'añalidá siguiente a la sentencia, ye dicir dende'l año 2015, los suelos a los que ésta refierse, suelos urbanizables sectorizados que nun tienen desenvolvimientu urbanísticu, yá vienen pagando como suelu rústicu”– afirmó nel so momentu la conceyala d'urbanismu.

Por tanto resulta totalmente improcedente y fuera de sitiu aludir al periodu anterior a la sentencia, que per otru llau escarez d'efectos retroactivos, a través de recibos de 2009 y 2014 que si la matemática simple de tola vida nun miente, NUN ENTREN NESTI PERIODU (APLÍCASE A PARTIR DEL EXERCICIU 2015). Más paez un intentu de tratar de matizar, azorronar, sinón despintar la monumental torpeza del Partíu Popular y la so candidata de llanzar una noticia falsa, con daqué que resulta de fácil comprobación.

DENDE EL PSOE DE CARREÑO Y EL SO GRUPU MUNICIPAL DAMOS ESTI ASUNTU POR ATAYÁU. AGORA TOCA, A QUIEN MIENTE, DAR ESPLICACIONES, PIDIR LES CORRESPONDIENTES EXCUSES A LA CIUDADANÍA Y NUN SIGUIR CON ENRIEDOS DIALÉCTICOS ESTÍRILES SOBRE FECHOS DE CLARIDÁ MERIDIANA QUE NUN ALMITEN LA POSIBILIDÁ DE DISCUSIÓN NIN MATICES. 


A efectos clarificadores definitivos, nel siguiente enllaz pueden aportar a información sobre marcu llegal y alcuerdos municipales adoptaos, onde claramente pueden ser verificaes les feches en cuestión.